NIVEA Primer kampanja

Povodom predstavljanja NIVEA Make-up Care Expert Hydra Primera s bademovim uljem i ekstraktom nevena kroz zanimljiv sadržaj na društvenim mrežama predstavili smo novitet u NIVEA asortimanu te objasnili njegovu primjenu.

Nivea Primer Case

 

Naš zadatak bio je iskomunicirati ključne poruke proizvoda te ih predstaviti ciljanoj publici (ženama 25 - 35+, medijima, blogericama/influencericama). Glavni alat koji smo koristili u kampanji bila je suradnju s beauty blogericama/influencericama, uz dodatne PR alate, digitalne kanale, društvene mreže.

 

Naglasili smo učinak proizvoda koji pruža ujednačenu i glatku podlogu za učinkovito nanošenje šminke i čini je postojanom. Zahvaljujući svojoj laganoj teksturi lagano se upija, a njegovi sastojci pružaju dugotrajnu hidratizaciju i osjećaj mekane kože.

 

U fokusu kampanje bila je suradnja s beauty blogericama i influencericama Mašom Zibar, Mateom Frajsberger, Jelenom Marinović te Marijom Nikšić.

Sve djevojke imale su isti zadatak: kroz objave na društvenim mrežama morale su objasniti primjenu proizvoda i naglasiti njegove prednosti.

 

Beauty blogerica Maša Zibar prezentirala je proizvod kroz video make-up tutorial u kojem joj je njezin pas Buda birao make-up te je ona potom objasnila koji je najbolji način za korištenje NIVEA Make-up Care Expert Hydra Primera prije nanošenja samog make-upa, koje su njegove prednosti i zašto je važna njegova svakodnevna primjena.

 

Blogerice i influencerice Matea Frajsberger, Jelena Marinović i Marija Nikšić kroz dva Instagram posta također su predstavile proizvod svojim followerima. U prvom postu su prikazale njegove glavne benefite i ukratko  objasnile način njegove upotrebe, dok su u drugom postu nagradile 3 pratiteljice u kreativnom natječaju.

 

 

Putem video objave ostvarili smo skoro 40 K pregleda, 3.3 K likeova te ukupno 200 komentara, dok su IG postovi ostvarili također nevjerojatno rezultate: 8 K likeova, 1140 komentara, dosegli 84 K followera te ostvarili 122 K posjeta.