NIVEA Hairmilk Natural Shine kampanja

Naš zadatak bio je iskomunicirati ključne poruke proizvoda te ih predstaviti ciljanoj publici (ženama u dobi 16+, medijima, blogericama/influencericama).

Nivea Divine Case

 

 

Povodom predstavljanja NIVEA Hairmilk Natural Shine proizvoda za njegu kose koji vraćaju prirodni sjaj, dubinski hrane i hidratiziraju kosu te ju štite od vrućine i pucanja predstavili smo novitet u NIVEA asortimanu te objasnili njegovu primjenu koristeći PR alate, kreativni press kit, digitalne kanale te društvene mreže.

 

U prvoj fazi kampanje uz obavijest za medije plasirali smo kreativni press kit prema medijima koji je upućivao na ključne benefite NIVEA Hairmilk Natural Shine proizvoda koji vraćaju beživotnoj kosi prirodno zdrav sjaj. Press kit je sadržavao proizvode s led lampicama upakirane u brandiranu kutiju u boji proizvoda s porukom "Get your sparkle on".

 

U drugoj fazi projekta u suradnji s beauty blogericama/influencericama putem društvenim kanala (Youtube-a i Instagrama) u dva komunikacijska smjera obradili smo temu stiliziranja i njege kose te pokazali njihovim followerima kako se uz NIVEA Hairmilk Natural Shine proizvode kosa dubinski obnavlja te potiče njen prirodni sjaj.

 

Beauty blogerica Maša Zibar (mashinthebeauty) putem video uratka na svojem YouTube kanalu i IG posta prezentirala je proizvod te pokazala svojim followerima 3 frizure koje će sami moći napraviti na brz i jednostavan način te objasnila na koji način joj NIVEA Hairmilk Natural Shineproizvodi pomažu u njezi kose.

 

Influencerica Dorin Lucija Blajzec (dorinlucissima) također je putem objava na svojem IG profilu objasnila svojim followerima na koji način uz NIVEA Hairmilk Natural Shine proizvode uspijeva napraviti jednostavne i lijepe frizure za svaki dan.

Martina Mako (mako.hr) i Adriana Đurđević (adrianadurdevic) na svojim su IG profilima objasnile na koji se način u svakodnevnu njegu kose savršeno uklapaju NIVEA Hairmilk Natural Shine proizvodi.

 

 

Putem video objave ostvarili smo skoro 16.356 K pregleda, 1.2 K likeova te ukupno 49 komentara, dok su IG postovi te IG storiji ostvarili također sjajne rezultate: 12.773 K likeova, 136 komentara te doseg od 163.500 K followera.