NIVEA Black Micellair kampanja

Cilj kampanje bio je dokazati ciljanoj publici snažnu učinkovitost NIVEA Black Micellair proizvoda.

Nivea Micellair event

 

 

Zadatak agencije bio je osmisliti i provesti kampanju kojom će se nova linija predstaviti ključnim ciljnim skupinama (heavy make up userima, beauty blogericama i naravno medijima) koristeći PR alate, digitalne kanale, društvene mreže, influencer marketing, lokalni i globalni event.

 

Naglasak kampanje bio je na inovativnoj Micellair tehnologiji, učinkovitom uklanjanju dugotrajne, vodootporne, profesionalne šminke bez ostavljanja tragova.  Kampanja je bila podijeljena u nekoliko faza i uključivala je suradnju s beauty blogericom Mašom Zibar te make up artisticom Simonom Antonović.

 

Prva faza uključivala je lokalni event za blogerice gdje smo prezentirali proizvod kroz ležerno druženje s blogericama u Lela Design studiu na NIVEA cvjetnoj radionici. Uzvanice su uživale u ugodnoj atmosferi izrade cvjetnih kruna i isprobavanju NIVEA Black Micellair proizvoda.

 

Druga faza kampanje podrazumijevala je slanje kreativnog mailinga medijima i blogericama uz press kit koji je uključivao NIVEA Black Micellair proizvode za odstranjivanje šminke i traku za kosu. Također, u drugoj fazi kampanje beauty blogerica Maša Zibar objavljivala je postove i video dnevnike, a make up artistica Simona Antonović blog postove u kojima su testirale proizvode te komunicirale ključne poruke kampanje.

 

Završnu fazu obilježio je globalni event u Londonu na kojem je Hrvatsku predstavljala poznata beauty blogerica Maša Zibar. Event je bio posvećen promociji NIVEA Black Micellair proizvoda, a sudionici su bile beauty blogerice i make up artistice iz cijele Europe.

 

Ostvareno je više od 30 objava u vodećim lifestyle i modnim medijima, objavljeno je ukupno 88 postova na društvenim mrežama blogerica i influencerica, te 3 blog posta.