NIVEA Black Micellair kampanja

Cilj kampanje bio je dokazati ciljanoj publici snažnu učinkovitost NIVEA Black Micellair proizvoda koje preporučuju profesionalni vizažisti diljem svijeta.

Nivea Micellair event

 

 

Zadatak agencije bio je osmisliti i provesti kampanju kojom će se nova linija predstaviti ključnim ciljnim skupinama (heavy make up userima, beauty blogericama i naravno medijima) koristeći PR alate, digitalne kanale, društvene mreže, influencer marketing, lokalni i globalni event.

 

Naglasak kampanje bio je na inovativnoj Micellair tehnologiji, učinkovitom uklanjanju dugotrajne, vodootporne, profesionalne šminke bez ostavljanja tragova.  Kampanja je bila podijeljena u nekoliko faza i uključivala je suradnju s beauty blogericom Mašom Zibar te make up artisticom Simonom Antonović.

 

Prva faza uključivala je lokalni event za blogerice gdje smo prezentirali proizvod kroz ležerno druženje s blogericama u Lela Design studiu na NIVEA cvjetnoj radionici. Uzvanice su uživale u ugodnoj atmosferi izrade cvjetnih kruna i isprobavanju NIVEA Black Micellair proizvoda.

 

Druga faza kampanje podrazumijevala je slanje kreativnog mailinga medijima i blogericama uz press kit koji je uključivao NIVEA Black Micellair proizvode za odstranjivanje šminke i traku za kosu. Također, u drugoj fazi kampanje beauty blogerica Maša Zibar objavljivala je postove i video dnevnike, a make up artistica Simona Antonović blog postove u kojima su testirale proizvode te komunicirale ključne poruke kampanje.

 

Završnu fazu obilježio je globalni event u Londonu na kojem je Hrvatsku predstavljala poznata beauty blogerica Maša Zibar. Event je bio posvećen promociji NIVEA Black Micellair proizvoda, a sudionici su bile beauty blogerice i make up artistice iz cijele Europe.

 

Ostvareno je više od 30 objava u vodećim lifestyle i modnim medijima, objavljeno je ukupno 88 postova na društvenim mrežama blogerica i influencerica, te 3 blog posta.