HUHIV kampanja „Nauči, primjeni, podijeli“

Aktivacija kampanje „Nauči, primjeni, podijeli“ provedena je u Hrvatskoj kako bi mlade naučili spolnoj odgovornosti.

HUHIV Capture

 

 

Potaknuti činjenicom da mladi danas nemaju dovoljno znanja o zaštiti spolnog zdravlja, da su skloni rizičnim ponašanjima i eksperimentiranju te da stupaju u spolne odnose bez zaštite, Udruga HUHIV u partnerstvu s HZJZ od 2016. godine, uoči obilježavanja Svjetskog Dana Aids-a, provodi kampanju Nauči, primjeni, podijeli.

 

U fokusu kampanje bila je mobilna aplikacija „Spolno zdravlje“ kojom se željelo potaknuti mlade na informiranje o odgovornom spolnom ponašanju.

 

Sukladno afinitetima ciljnih skupina, definirali smo strategiju koja se bazirala na korištenju raznih komunikacijskih alata na kanalima koji su bliski ciljnoj skupini kako bismo im se približili te potaknuli na edukaciju i informiranje o važnosti spolnog zdravlja.

 

Osim komunikacije na vlastitim kanalima Udruge HUHIV te plasiranjem intervjua i priopćenja u tradicionalnim medijama, u kampanju smo uključili Elemental, Kawasaki 3P, Brkove, Otrovnu Kristinu(bendove s Pozitivnog koncerta)te osobe iz javnog života koje su utjecajne na društvenim mrežama poput Nevene Rendeli, Ide Prester, Petre Nižetić, Ljupke Tanevsku i Rite Rumore koji su na svojim društvenim mrežama animirali sljedbenike na skidanje aplikacije.

  

Rezultati su bili odlični, a mladi su čak 1.396 puta preuzeli aplikaciju. Na Facebook stranicama je angažman bio 50.040 (lajkovi, komentari, shareovi), a ova predivna priča prenesena je 54 puta u online i print medijima, te u šest priloga na radiju i televiziji.

 

Cijela kampanja i promocija spolnog zdravlja direktno je utjecala na odaziv mladih u Savjetovalište za spolno zdravlje i CheckPoint centar Zagreb s mogućnošću brzog testiranja i stručne edukacije i procjene rizika. U studenom je ostvareno 183 individualnih savjetovanja, 109 testiranja na HIV i 77 testiranja na hepatitis C te su otkrivene 2 nove HIV infekcije.