Brendovi moraju poboljšati komunikaciju s roditeljima

Ketchumova studija pokazuje da postoji značajna nepovezanost između brendova i roditelja

Živimo u vremenu u kojem je stapanje s ulogom roditelja teže nego ikad. Majke i roditelji, pripadnici millenial generacije, funkcioniraju puno drugačije nego su funkcionirali i ponašali se njihovi roditelji.

 

Prema podacima koje je objavio Forbes, nova generacija majki provodi više od 8 sati dnevno online, uglavnom tražeći korisne savjete o roditeljstvu. Gotovo polovina njih vjeruje preporukama koje pročitaju na društvenim mrežama te rado dijele i svoja vlastita mišljenja i preporuke. O tome koliko su millenial majke zapravo utjecajne, govori podatak da ih 74% tvrdi kako ih se u njihovom krugu prijatelja traži za savjet više nego osobe koje nisu roditelji.

 

Ketchum, jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, svoje najnoviju studiju The Journey to “More than Me” bazirao je upravo na brendovima  i njihovom načinu komunikacije s budućim roditeljima i onima koji su to tek postali. Istraživanje je provedeno u SAD-u na 400 mladih roditelja s djecom mlađom od 2 godine.

 

Studija je pokazala kako postoji značajna nepovezanost između brendova i roditelja. Također, moglo se primijetiti i kako svi roditelji prolaze kroz ista uzbuđenja, strahove, osjećaje i potrebe za potporom. Ono što bi za brendove trebalo biti zabrinjavajuće jest činjenica kako je samo jedna trećina roditelja smatrala da su savjeti koje su primili od brendova korisni, druga trećina smatrala je kako su savjeti bili beskorisni i dosadni te da su im se brendovi obraćali s visoka. Ostatak ispitanika tvrdio je kako nikakve savjete od brendova nisu primili.

 

Prema rezultatima istraživanja identificirano je sedam ključnih trenutaka koji brendovima pružaju priliku za bolju komunikaciju i povezivanje s roditeljima:

 

  1. Opremanje dječije sobe
    Dizajniranje i namještanje dječje sobice je radosna aktivnost za mnoge roditelje. U početnim fazama puta prema roditeljstvu, brendovi moraju osigurati snažan prvi dojam.
  2. Ovo je normalno, zar ne?
    Dok je 74% roditelja tvrdilo da im je online potraga za informacijama pomogla, isto toliko ih je priznalo kako postoji još velika količina stvari koje tek moraju naučiti. U trenutku kada roditelji osjete stres pri svom istraživanju, brendovi imaju priliku biti pristupačan i koristan izvor informacija.
  3. Otklanjanje briga shoppingom
    Samo 22% anketiranih roditelja izjavilo je da su koristili sve dječje proizvode koje su kupili ili koje su dobili. Važno je da brendovi grade snažnije emocionalne veze kako bi izbjegli situacije da roditelji njihove proizvode smatraju suvišnim ili nepotrebnim.
  4. Osloni se na mene
    Najveća emocionalna potpora i utjecaj na buduće roditeljima upravo su njihovi partneri i roditelji. Brendovi daleko zaostaju u pružanju savjeta i podrške i moraju pronaći načine da budu dio ovog proširenog sustava podrške.
  5. Krađa identiteta
    7 od 10 novih roditelja vjeruje da su njihovi životi postali posvećeni isključivo njihovoj djeci. Mnogi se bore s gubitkom slobode dok pokušavaju uspostaviti svoj novi identitet i brendovi moraju biti svjesni te osjetljive situacije. Dok roditeljstvo pruža osjećaj ispunjenja, roditelji ne žele da ih to u potpunosti definira kao osobe.
  6. Prihvaćanje stvarnosti
    Jedna trećina ispitanika (34%) izjavila je da su prva tri mjeseca kod kuće s malim djetetom bila najteže razdoblje otkad su postali roditelji. U tom trenutku, brendovi moraju prilagoditi svoj ton komunikacije i osigurati razumijevanje ove situacije putem autentičnog glasa kojim se obraćaju roditeljima.
  7. Roditeljstvo sa svrhom
    Novi roditelji imaju puno veća očekivanja od brendova u odnosu na njihovo djelovanje. Više od polovice (54%) ispitanika otkako su postali roditelji više podržavaju brendove koji ulažu u dobrotvorne svrhe, a 49% je više doniralo projektima koji pomažu potrebitim obiteljima i djeci.